Nog een weekje...! - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Marijke of Jacob Jan Blom - WaarBenJij.nu Nog een weekje...! - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Marijke of Jacob Jan Blom - WaarBenJij.nu

Nog een weekje...!

Door: Marijke, Jacob Jan en Remon

Blijf op de hoogte en volg Marijke of Jacob Jan

26 Juni 2009 | Nederland, Spanbroek

Nog een weekje en het is zover.. Dan gaan wij (Jacob Jan, Remon en Marijke) 8 dagen met z'n drieën op vakantie naar het zonnige binnenland van Spanje!

Het idee om naar Spanje te gaan komt bij Marijke vandaan. Zij heeft daar wat bekenden zitten van een uitwisseling in 2004 in Hoogwoud. Zij heeft nog contact met de jongens: Diego, Luis en Pablo. (Lekker typisch Spaanse namen! haha)

We gaan zaterdag 4 juli (om 10.10 uur) met het vliegtuig naar Madrid. Daar wacht Diego ons op om met het openbaar vervoer naar zijn appartement te rijden. Als het goed is, verblijven wij de eerste twee dagen in zijn appartement. Natuurlijk gaan wij dan eerst de stad Madrid onveilig maken.

Vanaf maandag hebben we een auto gehuurd bij het vliegveld (een Citroen C3 1.4 voor de geïnteresseerden) waarmee Jacob Jan (want hij is 23 of ouder!) van Madrid naar Valladolid gaat rijden. In Valladolid verblijven wij dan in een hotel, omdat we dan ook nog tijd voor onszelf hebben. Het hotel heeft een zwembad, een vrij luxe kamer (schijnt) met een badkamer met bad en douche. Dus dat zit wel goed. Oja, er zit ook nog een Mc Donalds tegenover. Altijd handig!

Wat we verder gaan doen in Valladolid weten we nog niet, maar we zitten in ieder geval goed met onze eigen locals als vrienden.

Binnenkort meer bericht van ons!

Groetjes Remon, Jacob Jan en Marijke
:SMS update:: 4 juli 2009 :
We zitten in het vliegtuig! Met extra beenruimte. Dus dat gaat goed! Doei! Jj Remon en marijke

• 26 Juni 2009 - 16:37

Angela:

ja,ja het komt al dichter bij. wel heel spannend hoor. wij hebben ook alzin in de vakantie

• 26 Juni 2009 - 19:22

Oma Van Dam.:

Wij gaan een maandag al
    Voordat jullie gaan zijn wij al weer terug Wij hopen dat het een mooie vakantie voor jullie word.Groetjes Opa en Oma.

• 27 Juni 2009 - 11:13

Familie Neefjes:

Wij wensen jullie veel plezier en horen de verhalen wel weer als jullie terug zijn. Hopenlijk hebben jullie mooi weer.

Groetjes Johan en Sonja en kusjes van Renzo en Fenny

• 04 Juli 2009 - 16:28

Angela:

Ja ik dacht vandaag wel aan jullie.We zaten aan een biertje en zeiden, ze zitten nu al in Spanje. Neem er ook een biertje op. groetjes

• 04 Juli 2009 - 17:02

Dad And Mom:

Veel plezierrr en waarschijnlijk zijn jullie uitgerust aangekomen dankzij de extra beenruimte.

• 04 Juli 2009 - 19:38

Oma Van Dam.:

Leuk jongens zo blijven we leuk op de hoogte .Geniet er lekker van.Groetjes De Weere.

• 05 Juli 2009 - 09:57

Denise:

ik voel me zo enigst kind nu
    geen fijn gevoel :P

veel plezier x !

• 05 Juli 2009 - 12:29

Shirley Martin:

Ik hoop dat jullie het een beetje koel kunnen houden in de warme binnenlanden! Veel plezier en gr. van jullie oompje.