Plannen worden steeds leuker! - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Marijke of Jacob Jan Blom - WaarBenJij.nu Plannen worden steeds leuker! - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Marijke of Jacob Jan Blom - WaarBenJij.nu

Plannen worden steeds leuker!

Blijf op de hoogte en volg Marijke of Jacob Jan

25 Augustus 2012 | Nederland, Hoogwoud

We zijn alweer een stapje verder en de plannen worden steeds gedetailleerder. De voorpret is al geweldig!

We hebben nu de vluchten geboekt, we gaan maandag 14 januari 2013 met het vliegtuig naar Singapore. Hier verblijven we 1 nachtje in een hotel om ook Singapore even te bekijken en hopelijk de jetlag wat te verzachten.

De dag er na vliegen we door naar Christchurch, waar we verblijven in het Arcadia motel, hier krijgen we onze camper, de Burstner Nexxo t569. (zoiets als deze: http://tinyurl.com/d43d44w) Met deze luxe camper gaan wij Nieuw Zeeland verkennen. Zie http://goo.gl/maps/bX1Pw voor de route die we zo'n beetje willen gaan rijden. Deze gaat van zuid naar noord langs grote steden, prachtig blauwe meren, bizarre kustlijnen, thermale natuursverschijnselen, gletsjers en stranden. We hebben hier erg veel zin in!

Na de campertocht leveren we de camper in bij de eigenaar en verblijven we gratis een nacht bij deze eigenaar in hun bed & breakfast. Zij zorgen er ook voor dat wij die dag er na op tijd op het vliegveld in Auckland zullen staan, om onze vlucht naar de Cookeilanden te pakken.

Op de Cookeilanden hebben we een appartement met uitzicht over de zee (http://www.beachcomber.co.ck/seaview-units.htm). Hier verblijven we een week, waarna we weer terug zullen vliegen via Auckland en Singapore naar Amsterdam. Op zondag 3 maart zullen wij weer voet zetten op Nederlandse bodem, maar daar denken we nu nog niet aan! :)

Zo dat was het wel voor nu. Jullie horen wel weer hoe het verder verloopt!

• 26 Augustus 2012 - 18:45

Oma Van Dam.:

marijke en Jacob Jan

geweldig dat berichtje.
    ik denk ik zal er even op reageren.
    verder groetjes.

opa en oma.

• 02 September 2012 - 21:44

Nico En Karin:

Leuk hoe jullie hiermee bezig zijn en ons ook op de hoogte houden.
    Wij wensen jullie nog veel meer vooraf plezier voor deze reis
    Groetjes Nico en Karin

• 21 November 2012 - 16:42

Lenny.Braaf En Dirk:

Ik weet van niks dat je dit van plan bent, erg leuk en spannend,
    Wij zijn 2x geweest, mijn broer is geemigreerd, heeft een boederij met koeien.
    Woond vlakbij Inverkake, wens je een goede reis en geniet.
    groetjes Lennyl