Veilig aangekomen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marijke of Jacob Jan Blom - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marijke of Jacob Jan Blom - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: JjJen Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke of Jacob Jan

15 Januari 2013 | Singapore, Singapore

Hoi allemaal,

Hier even een kort berichtje dat we veilig zijn aangekomen op de eerste bestemming Singapore. We zijn wat moe maar eerste indruk is goed. Vriendelijke mensen, warm klimaat, mooie prijzen en lekker bedje ;)

Groetjes Jacob Jan en Marijke

• 15 Januari 2013 - 11:51

Karin:

Geniet maar van dat lekkere bedje, maar misschien vallen jullie nu wel overal zo in slaap.

• 15 Januari 2013 - 13:40

Jolene:

Kort maar krachtig, maar goed om te horen :). Heel veel plezier

• 15 Januari 2013 - 14:33

Ramona:

goed te horen dat jullie 'veilig' zijn aangekomen. Maar goed dat jullie vandaag niet weg moesten, want het is hier lekker winters! Geniet lekker en we horen weer van jullie.

• 15 Januari 2013 - 15:33

Marian:

lekker warm daar hier is het gezellig wit maar wel koud gr wadway

• 15 Januari 2013 - 17:14

Joyce:

Hee JJ en Marijke, goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er lekker van, let goed op elkaar en vooral heel veel plezier. Ga ik nu onze kinderen uit de sneeuw halen hi. Groetjes.

• 15 Januari 2013 - 17:27

Johan:

Zo ver en dan word ik nog gecontroleerd door whatsapp hoe laat ik mijn berichten lees
    Geniet geniet geniet heeeel veeeel van deze reis we denken aan jullie

• 15 Januari 2013 - 18:53

Angela:

Ik weet ook nog hoe overweldigend de stad Singapore was. Zo groot en best wel schoon. zijn de bedden wel lang genoeg? Geniet er lekker van

• 15 Januari 2013 - 20:38

Nadia:

Hey! Goed om te horen!
    Heb je ons nog zien zwaaien? :-)
    xx

• 16 Januari 2013 - 04:02

Nel H:

Ja hoor, 's morgens zijn jullie vertrokken, en 's middag begon het al te sneeuwn, dat sprookjesachtige uitzicht moeten jullie wel missen. Weet je hoeveel graden het daar is? hier was het vandaag -5 en morgen wordt het -6 Maar het is gezond winterweer hoor.

• 16 Januari 2013 - 08:59

Marijke Of Jacob Jan Blom:

Nog even reageren op de vragen, de bedden zijn lang genoeg, een beetje hard maar goed genoeg als je moe bent! Het is hier gemiddeld zo'n 30 graden. Heel warm, maar overal waar airco is, is het dan weer koud. Haha

Zometeen gaan we door naar het vliegveld om Singapore weer te verlaten. Vanaf dan geen gratis wifi meer, dus waarschijnlijk minder bericht/reactie, maar jullie horen wel weer van ons!

Groetjes JJ en Marijke

• 17 Januari 2013 - 09:16

Yvon:

Heeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier in Nieuwzeeland!!!

• 19 Januari 2013 - 09:34

Yvon:

Hoi lieve vakgangers
    Geniet van de mooie dingen om jullie heen,en vooral genieten van elkaar <3
    Ik ga af en toe even neuzen ,bij jullie reis verslag,wel leuk op deze manier ,toch bij te houden,hoe alles met jullie gaat ,veel plezier x

• 22 Januari 2013 - 10:57

Koen:

Zo, leuk om te lezen en horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Nu de foto's nog! Mooie dieren, mega cosy's, etc. geniet ervan, kom heel terug!

• 22 Januari 2013 - 22:37

Nel:

Hardstikke leuk hoor, al de bemordigende woorden van iedereen. gr. Nel H.