Huwelijksreis - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Marijke of Jacob Jan Blom - WaarBenJij.nu Huwelijksreis - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Marijke of Jacob Jan Blom - WaarBenJij.nu

Huwelijksreis

Door: Marijke Blom

Blijf op de hoogte en volg Marijke of Jacob Jan

17 Mei 2015 | Nederland, Spanbroek

Na een prachtige en super mooie bruiloft gaan wij even heerlijk nagenieten in het heerlijke Italië.
Om het gevoel van Nieuw Zeeland te herbeleven, gaan wij naar Italië met een camper en willen wij jullie ook weer leuk op de hoogte houden met filmpjes. :)
Heb je hier geen behoefte aan, kun je natuurlijk de berichten uitschakelen. Hoe? Dat weet ik niet.

Liefs Marijke Blom en de groeten van mijn man! ;)

• 18 Mei 2015 - 07:46

Schoonvader:

geniet van jullie wittebroodsweken

• 18 Mei 2015 - 10:04

Koen:

Heel veel plezier met de prachtige camper!

X

Diana en Koen

• 18 Mei 2015 - 18:37

Angela Bruin:

hopelijk hebben jullie beter weer als hier. geniet er lekker van.

• 18 Mei 2015 - 19:17

Familie Neefjes:

Geniet ervan en kom uitgerust en met mooie verhalen terug. En neem het mooie weer mee terug.

• 19 Mei 2015 - 13:42

Tante Nel:

let goed op jezelf en op elkaar, en kom heelhuids weer terug..
    En geniet van het mooie land, wat absuluut niet te vergelijken is met Nieuw Zeeland hoor, maar het heeft zeker mooie vergezichten en zo. Dat jullie er wat vanmaken is jullie wel toevertrouwd.
    De filmpjes zijn hartstikke leuk, dan ben je toch echt mee met jullie op vakantie.
    geniet van het weer en vooral van elkaar. tante Nel

• 23 Mei 2015 - 03:17

Niek En Rob:

Gefeliciteerd! Ging naar jullie blog om naar onze nieuwe website te linken en lees dat jullie getrouwd zijn... Heel veel plezier in Italië met een camper, willen wij ook nog wel eens doen!

• 02 Juni 2015 - 20:38

Tante Nel:

Luitjes, wat de fimpjes betreft, ik weet nit over welke filmpjes het gaat, maar ik kan bijna wel raden welke, dat jullie daar weer naar gekeken hebben, kan ik me wel voorstellen, het is een compliment voor de maker en de hoofdrolspelers, en julliehadden toch vakantie ? Of moesten jullie daar een bepaalde tijd zijn ?

Jullie hebben ons weer verrast ""in de file voor het sneeuwschuiven"" Dat hebben wij afgelopen winter gemist.(denk ik) ik bedoel dit is wat anders dan een gletsjer.

Maar in Italie was het weer wel behaaglijk ?

gr. tante Nel

• 05 Juni 2015 - 18:29

Tante Nel:

Ik ben erg benieuwd naar jullie vakantie verhalen, want jullie begonnen zo enthousiast op de fiets, maar is Italie een fiets land? en hadden de mensen uberhoupt fietsen ? Of hoort dat echt bij Nederland waar het ons met de paplepel is bijgebracht.

tante Nel