Las Vegas - Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Marijke of Jacob Jan Blom - WaarBenJij.nu Las Vegas - Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Marijke of Jacob Jan Blom - WaarBenJij.nu

Las Vegas - Mammoth Lakes

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke of Jacob Jan

12 Juni 2018 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Zaterdag 9 juni weer met de pendelbus naar de stad. We zijn een gigantisch winkelcentrum ingegaan, hier was het beter uit te houden dan buiten en nog steeds genoeg te zien! Een gedeelte leek zelfs wel buiten doordat ze de lucht op het plafond hadden geschilderd en verlicht! Binnen waren verschillende fonteinen en zelfs een aquarium. Terug met de taxi naar de camping. Even lekker zwemmen en daarna weer binnen eten. Verder niet veel meer gedaan.

Zondag 10 juni ging onze reis weer verder. Omdat het ons ivm de temperatuur beter leek om Death Valley te vermijden, zouden we als tussenstop in Goldfield verblijven. Een spookstadje dat gouden tijden heeft gekend toen de goudmijn daar nog niet gesloten was. Het was er erg rustig, zelfs de camping eigenaren waren er niet! Toen we de deuren en gordijnen sloten voor nacht kwamen er nog wel een paar ezels voorbij grazen. Prima geslapen overigens.

Maandag 11 juni op tijd weggegaan uit Goldfield. Toch wel een beetje spooky en ook gewoon niets te beleven in dit verlaten stadje. De volgende bestemming lag aan de andere kant van de bergen: Mammoth Lakes. Na een prachtige, steeds groener wordende omgeving en een paar bergpassen kwamen we steeds dichterbij een aantal witte bergtoppen. De temperatuur werd hiermee ook een stuk lager dan de afgelopen dagen: zo’n 23 graden (?) gewoon lekker. Aangekomen op onze (op wintersport gerichte) camping hebben we lekker gewandeld langs de waterval die uitkomt op de Twin Lakes. Na onze wandeling nog even een ronde over de camping. We raakten aan de praat met een groep Amerikanen met kinderen en hebben een tijdje gezellig aangestaan.

• 13 Juni 2018 - 05:14

Rosanne:

Veel plezier weer verder!!

• 13 Juni 2018 - 05:47

Angela:

Hoe blij kan je zijn als het wat koeler is. Geniet nog ff het is zo weer voor bij.

• 13 Juni 2018 - 05:45

Erwin:

Het is erg leuk om te lezen dat jullie het heerlijk hebben samen. Geniet weer lekker en tot de volgende update!

• 13 Juni 2018 - 06:43

Tiny:

Leuk jullie verhalen ,kan helaas de foto sniet openen .ik zal er even hulp bij vragen en anders pech!
    Geniet nog lekker ! Liefs Tiny

• 13 Juni 2018 - 10:50

Yvonne:

Wat een avontuur. Het is er dus erg warm. Wel lekker dan de airco in de camper.
    Veel plezier nog. Doe voorzichtig. Ps Kick is geslaagd. Zaterdag bij ons de party. Dikke zoen Frans en Yvonne.

• 13 Juni 2018 - 10:49

Yvonne:

Wat een avontuur. Het is er dus erg warm. Wel lekker dan de airco in de camper.

• 13 Juni 2018 - 12:22

Nico En Karin:

Jammer dat er niets te beleven viel in het spookstadje Goldfield. En zelfs de campingeigenaren al vertrokken zijn. Maak je dus weer eens iets anders mee dan al die toeristische aangelegenheden. Nog veel plezier samen.

• 13 Juni 2018 - 17:33

Oma Van Dam:

leuk die berichtjes te lezen zo kunnen we alles bijhouden
    ja wel erg avontuurlijk
    we hopen dat Anna als ze weer thuis is
    weer vlug in het gewone ritme komt
    groetjes Opa en Oma

• 13 Juni 2018 - 20:03

Ron En Bep:

Wat leuk om jullie verslag weer te kunnen lezen ,bedankt.
    Veel plezier weer verder wel fijn dat het iets
    minder warm is. Lieve groetjes van ons